Vill du bli administrativt ansvarig på HMC Sverige?

Vi på HMC Sverige söker en ny stjärna till vår verksamhet! Du kommer i många avseenden vara vår medelpunkt när du koordinerar verksamheten och ger våra kursledare och VD det stöd som vi efterfrågar i denna nya tjänst. På köpet kommer du dessutom, på sikt, bli en expert inom förflyttningskunskap.

Alla våra anställda arbetar med alla delar av vår verksamhet för att den ska fungera. I denna tjänst kommer du att ha ett övergripande administrativt ansvar. Du kommer att ha huvudansvaret för planeringen och schemaläggning av verksamhetsåret och kunna delta i alla våra utvecklingsarbeten kring vår verksamhet. I dina uppgifter ligger också inköp av lokalens drift och skötsel. Slutligen kommer du att hantera delar av vår marknadsföring, tillsammans med kollegor och konsulter i vissa fall. I det administrativa arbetet kommer du arbeta med olika program såsom Indesign, Filemaker, WordPress, Google analytics och Google ads men även med sociala medier.

Som ansvarig för vår administration ligger fokus på att du ska administrera kursanmälningar till våra kurser, ha löpande kontakt med våra externa specialister samt hantera rutinerna kring kurser både i Göteborg och ute i landet. Du kommer också vara den hos oss som tar emot förfrågningar om uppdragsutbildningar, skriva upphandlingsunderlag, offerter, orderbekräftelser och planera och sköta kommunikationen med uppdragsgivaren.

Du som söker ska ha minst 5 års relevant arbetslivserfarenhet. Om du har lett utbildningar eller utvecklingsarbete tidigare är det meriterande liksom erfarenhet av att arbeta inom vården.

Du har en mycket god social förmåga, hög empati samt integritet. För att vi ska trivas tillsammans krävs att du är mogen och orädd och att du har en högt utvecklad ansvarskänsla och förmåga att arbeta såväl självständigt som en del av teamet.

Att arbeta på HMC Sverige innebär stor möjlighet att styra ditt eget arbete, inom de ramar vi tillsammans sätter. Det finns också stora möjligheter att utvecklas inom din profession och vi kommer att erbjuda kompetensutveckling för de arbetsområden du tar dig an. För oss är jobbet en viktig del av vårt liv och vi ser till att göra det så roligt vi bara kan – samtidigt är vi noggranna med att kunna vila och återhämta oss när vi inte arbetar. Vi utgår från vårt kontor i Göteborg. Tjänsten kommer att innebära 5-10 resdagar per år.

Tillträde till tjänsten, som är på heltid, sker efter överenskommelse, men så snart möjligt.

Välkommen att ta kontakt med vår VD Lina Winkler, senast den 15 februari 2021. Intervjuer kommer att ske löpande och minst två intervjutillfällen kommer att krävas. Vi ser fram emot din ansökan! 

Medarbetare

MARTIN GOTTFRIDSSON

leg. Fysioterapeut

Tel: 0703 715 715

E-post: martin@hmcsverige.se

NICOLA PARMELUND

leg. Fysioterapeut

Tel: 0703 715 715

E-post: nicola@hmcsverige.se

KICKI REIFELDT

leg. Arbetsterapeut

Tel: 0703 715 715

E-post: kicki@hmcsverige.se

LINA WINKLER

Jurist & ekonom

Tel:

E-post: lina@hmcsverige.se

EVELINA MENTES

Administrativt ansvarig

Tel: 0703 715 715

E-post: evelina@hmcsverige.se

SIRI REUTERSTRAND

Redaktör & grafisk formgivare

Tel: 0703 715 715

E-post: siri@hmcsverige.se